v.28

Imorgon går jag in i vecka 28. Härligt! Igår var det exakt tre månader kvar och nu är jag i tredje trimestern. Jag tycker att veckorna går lite fortare nu när jag sluppit illamående, humörsvängningar och att det hela dagen drar och sliter i magen.


Fast nu börjas det igen. Info från familjeliv:
Nu kan du börja få humörsvängningar igen, när kroppen börjar kännas tyngre och magen mer otymplig.

Jo tack jag har märkt det! och så har jag börjat få sammandragningar när jag går mycket i trappor eller jobbar långa arbetspass. Betyder det att tiden kommer att smyga sig fram nu de sista tre månaderna?

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

stödisarna är från apoteket =) ursköna =)

2009-09-05 @ 09:27:35
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback