CRAVINGS

Alla möjliga människor frågar: Har du några speciella cravings? Nej, nej och åter nej jag har inga cravings. Inte ens en liten antydan till att ha någon heller. Jag försöker och försöker se en liten antydan till cravings men nej jag slickar inte på batterier, äter inga tegelstenar eller gröna äpplen. Gräna äpplen som min hurtiga barnmorska typiskt nog hade som cravings. Godis äter jag men inte mer än tidigare och vindruvor äter jag lite mer av men det är för att jag inte ska äta så mycket godis. Vi får se om det kommer något men än så länge är jag bara tråkig eller så är det fisken jag äter tre gånger i veckan och intaget av en ganska välbalanserad kost som gör att jag inte får några cravings. Nu lät allting ännu tråkigare så jag fortsätter mitt sökande efter en antydan till en liten cravings.

Kommentarer
Postat av: lindis

Med valle hade jag mineralvatten - och det var tvunget att vara ett visst märke. Och vattenmelon.



Det kanske är det nyttiga som du är sugen på? Duktigt att skippa godiset! Cashewnötter är ett bra substitut tycker jag. Och nyttigt.

kramiz

2009-07-27 @ 12:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback