25/11

Idag är datumet för den beräknade förlossningsdagen men bebisen verkar ha det fint där inne i magen.

Idag har jag frestat med doften av lussekatter och lussemuffins så vi får väl se om det händer någonting inatt. Dröjer det länge så vet jag inte hur jag ska få plats med allt jag bakar i frysen. Just nu innehåller den 30 lussekatter, 20 lussemuffins, 20 kärleksmums, 24 hallongrottor och runt 16 äppelbitar.

Kommer Pricken inte imorgon så tycker jag gott att hon kan vänta till söndag eller måndag för till helgen är vi bjudna på två fester, en med släkten och sen en med vänner. Två fester på samma dag men det får jag se till att orka!

Men helst vill vi att du ska komma NU!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag som har varit inne och kikat här för att se om du uppdaterat. Grattis till bebi! Dags att uppdatera nu tycker jag allt :)



Nej vi sparar nog julklapsshoppingen till Eddie till nästa jul... han lär få nog med paket av alla andra ändå :)

2009-12-22 @ 20:20:17
URL: http://www.cissicc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback