STÄDNING VS ÄPPELPAJ

Kände mig för en gång skull väldigt energisk och tänkte att här ska städas. Städningens resultat blev en äppelpaj = ännu mer disk. Så nu struntar jag i det här med städning och åker hem till svärföräldrarna för att äta upp den.

Förra söndagen tillbringades också hos svärföräldrarna och då tog svärmor fram en hel låda med barnkläder (mest bebiskläder) som mannen hade när han var liten. Jag plockade ut det som var fint till vår bebis och förhoppningsvis så har svärmor tvättat dem till idag. Hon hade även sparat massvis med små lakan, vanliga vita, vilket är perfekt för sådant är ganska dyrt.

Kommentarer
Postat av: Grymma Bloggdesigns & Skön Mammablogg!

- Just nu har jag HALVA PRISET när du beställer en bloggdesign utav mig. Istället för 200 kr betalar du 100 kr och jag gör allt utifrån DINA önskemål! Läs mer här: http://fruktbus.blogg.se/category/bestalla-design.html -

2009-09-22 @ 12:44:05
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback