KLÄNNING FÖR FÖRSTA GÅNGEN

Lite problem med att föra över bilder från min kamera till datorn (ska kolla över det idag) så därför har det varit lite dåligt med bilder här på bloggen. Igår förstod jag att det var ju hur enkelt som helst att föra över bilder från mobilen till datorn (man kan inte tro att jag jobbat på teknisk support för olika mobil- och bredbandsföretag stora delar av mitt "vuxna" liv). Så nu kommer det bli enklare för mig att ladda upp bilder på pluttans kläder. Här kommer juloutfiten.

Klänning Kappahl och fina röda strumpbyxor från Lindex + en röd napp speciellt inhandlad för julafton.


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

inplastad frotté är superbra! brukar ha det men just idag var det redan nerkissat och nerspytt =) Tvättid imorrn dock, pjuh! ;)

2010-01-09 @ 17:14:05
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Immix

Åh, så sött!

2010-01-10 @ 08:14:06
URL: http://jmmix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback