fredagsvikt

fredagsvikt: 87,3 (+0,3 på 3 veckor)


nu är det nya tag som gäller. jag kan och jag vill. nästa vecka åker jag hem till mamma i kalmar och då finns det ingen risk att man sitter och glafsar i sig chips eller godis en vardagskväll. man brukar även känna på sig när hon tycker att man tar för stora portioner. så älskar hon många och långa promenader. när man själv inte är med på noterna så kan det ibland vara enerverande att känna pekpinnen i ryggen men hon vill mig bara väl. just nu så passar det perfekt och fyra veckor med mamma kommer göra gott för att bryta dåliga vanor.

världens bästa mamma och mormor som vi inte träffat på tre månader.





eftersom jag ska ska iväg i tre veckor funderar jag på att ta mina mått också. inte säkert att jag har tillgång till våg varje fredag. återkommer på den punkten. 


Kommentarer
Postat av: APAN SATT I GRANEN | en viktresa du vill följa

Pepp-pepp Jag har uppdaterat medlemslistan och tänkte påminna dig om att skriva ihop en liten presentation av dig själv så länkar jag.



Jag tycker absolut att du ska ta dina mått. Måttbandet säger mer än en vikt. Kram!

2011-04-15 @ 22:10:14
URL: http://apansattigranen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback