bärsele

funderar på att klicka hem en beco gemini bärsele. den är dyr men verkar så himla bra. nu har vi en ergo baby och den är jättebra till pricken 14 månader. jag köpte till en babyinsats för att kunna använda den med flisan men jag får inte till det.

beco geminin är liksom ergon, en ergonomisk bärsele men man behöver ingen extra insats till små bebisar och man kan bära barnet framåt (det går inte med ergon). det är visserligen inte ergonomiskt för barnet att bära framåt men små stunder tror jag inte skadar. med babybjörns bärsele kan man också bära barnet framåt och den är betydligt billigare men jag får så ont i ryggen av den. vi lånade en babybjörn när pricken var bebis och det gick ganska bra första tiden men sen när hon blev lite tyngre så var den inte alls bra.

Ska jag eller ska jag inte?



Beco Gemini Paige-Beco Gemini bärsele sele Paige

bild lånad från eden baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback