gammelmormor

Gammelmormor (sambons mormor) fyller 86 år idag så jag klädde på ungarna lite finkläder, packade ner dem i vagnen och sen bar det iväg på en blåsig promenad hem till henne. På vägen köpte vi med oss lite frallfika i affären och sen gick vi förbi ett konditori (som vi inte visste fanns) och jag blev väldigt semlesugen. Som tur var så lyckades vi skramla ihop 60 kr till varsin semla. Till pricken hade vi köpt vindruvor i affären och jag inser att jag borde nog hållt mig till vindruvor jag också. Så frågan är om det var sån tur att de där lösa pengarna fanns i plånbok och jackfickorna. 





Sprattelgumman flisan, 2,5 månad

prickig klänning och strumpbyxor - h&m

randiga strumpor -  polarn o. pyret

 

 



pricken med sin älskade röda bil, 14,5 månad

randig klänning - ärvt av kusinerna

prickiga strumpbyxor - polarn o. pyret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback