prickigt & packning

feber i tre dagar och nu är minibebisen helt prickig. så nu har även flisan haft tredagarsfebern och idag fått låna namnet pricken av storasyster.

mitt i all feber och jag vill bara vara hos mamma för annars så skriker jag så har jag försökt packa inför tre veckor i kalmar. vad svårt det är att packa för så lång tid iväg. visst skulle vi kunna ta minimalt med kläder men jag orkar inte se flickorna i samma utstyrsel varje dag. sen så kräks flisan fortfarande på både sig och folk i sin närhet så jag måste ha en del ombyten med mig. nu är det mesta packat och imorgon åker vi.

datorn får hänga med och borde packas ner nu men jag ska bara...


Kommentarer
Postat av: APAN SATT I GRANEN | Gillar du skor? Då är vi två!

God kväll i stugan kära viktklubbsmedlem. Hur har veckan gått? Kom in till tråden och berätta, samt lämna nya mål för nästa vecka.



Kram och pepp!

2011-04-23 @ 23:38:07
URL: http://apans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback