uppe långt före tuppen

idag blev den av, morgonpromenaden. flisan vaknade 5 för mat och somnade sedan om men för ovanlighetens skull så vaknade även pricken. efter välling och försök till att få henne att somna om så gav jag upp. istället för att vara en trött mamma som inte orkar leka tog jag på oss ytterkläder och så tog vi en långpromenad. så himla skönt.

ska verkligen försöka peppa mig själv till att gå morgonpromenader. vaknar flisan runt 05:30 så kan vi gå efter att hon ätit. detta kräver att jag lägger mig tidigare på kvällen men det är inte så svårt att fixa. morgonpromenader har tidigare fått min vikt att rasa så det borde vara pepp nog kan jag tycka.

sambon är nu iväg med pricken på promenad och lekdate. jag och flisan ska i eftermiddag gå till bvc för mammagrupp. tror vi ska prata om smakisar idag. så blir det ny vägning av minibebisen.


Kommentarer
Postat av: louise

Vad duktig du e =)

Borde kanske se till att ta de där morgonpromenaderna jag med, hugo vaknar med js klocka nu för tiden, alltid uppe klockan 06.00.

Och hur jag än försöker så vill han inte heller somna om precis som pricken.



usch så hemskt m maginfluensa :( hoppas att du får förlängt till nästa sommar då.



Men ska vi säga tisdag då =) Ja kolla med din man också.

Men ska vi säga tidsdag då perliminärt?

Kommer gärna bort så han får träffa mini =)



Ja det e jätteskönt att få fortsatt anställning. Håller tummarna för fast anställning

2011-03-17 @ 22:13:48
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback