Shoppat

Handlar nästan aldrig på H&M men Ava var i stort behov av en overall till vintern. Fick en rabattkupong på 20 % av en vän så då fick det bli denna fina lila overall från H&M. Skidvantar var hon också tvungen att ha. Det var 20 % på ett köp så jag var bara tvungen att köpa lite baskläder och en fin klänning till Lovisen. 


                                   Skidvantar


Har länge letat efter svarta strumbyxor och tröja. Perfekt att ha till alla kjolar och ärmlösa klänningar som vi fått ärva. Jag gillar inte när det är sockersött så med svart som matchning blir det lite tuffare. 

  
                           Body         Leggings


Jag var bara tvungen att köpa dessa. Perfekta förskoletröjor för bara 29:50 styck. Ava har haft samma kläder sen förra hösten och snart kommer Lovisen kunna ha de kläderna så det behövs lite mer i garderoberna.


                        Farfarströja           Farfarströja


 Denna klänning med ett par röda strumpbyxor blir perfekt till jul för lilla Lovisen.

                                      Klänning     



Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God middag..skoj att du gillar min blogg och tittar in här då och då..sKoj att du lämnade en kommentar..

skoj att du shoppade likadan till din sötnos..Hoppas att du blir lika nöjd som jag är..Ha en fin onsdag.kram kram

2011-09-21 @ 11:51:19
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback