KÖPSTOPP

Jag har gett mig själv köpstopp med modifikation. Handlasakertillbebisköpstopp. Inte för att jag handlat så mycket men det blir ändå en liten sak här och en liten sak där bara för att det är så smått & sött. Jag har ärvt massvis med kläder och mer kommer.

Det enda som ska inhandlas i klädväg innan Pricken kommer är de allra första kläderna.
Det ska inte göras nu såklart utan sen i början av Oktober. Då ska mannen med har jag bestämt! Så det blir ingen söt liten prickig jumpsuit även om jag så gärna vill. Så nu blir det inget mer köpt till liten utan vi får vänta till September då de lite större sakerna ska planeras.



Under Augusti kommer jag att uppdatera bloggen med det som redan inhandlats samt fina saker som jag för tillfället bara får titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback