BB VÄSKAN



Den här söta kaninen ska iaf med i bb-väskan.


10 dagar kvar nu och jag vet inte riktigt vad som ska med?

Det som är framlagt är:

Till bebis:
3 ombyten till Pricken (body, byxa, strumpa, mössa)
1 overall
1 varmare mössa
1 liten bomullsfilt
1 fleecefilt (tips från väninna som sa att madrassen till bebisen är väldigt hård)
12 blöjor (sen får man ett paket på bb)

Till mig:
Journalen
Läppcerat
Saft
Tandkräm
Amningsinlägg

That´s it!!!

Antar att vi borde komplettera med lite kläder till mig och till mannen.

Kamera får man ju inte heller glömma.

Innetofflor har jag inga men kanske får gå och inhandla ett par imorgon.

Förlossningsplan har jag inte heller någon komplett. Har lite post-it lappar här och var som ska sammanställas.

Sen är det ju så att bebisen kommer ut även om jag inte har den perfekta bb-väskan som innehåller allt som skulle tänkas behövas.





Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Åh tack :)



Han här storlek 56 typ :) Bild på alla kläder kommer när de kommit hem :)



Grattis till bebis i magen som snart kommer :) Du har en otrolig och underbar resa framför dig!

Lycka till!

Kram

2009-11-15 @ 18:26:07
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback