DÄCKAD PÅ KÖKSGOLVET

I helgen hade vi besök av min mamma och min syster och hennes tre barn. Livat värre med 8 personer (varav 4 under 10 år) på 67 kvm men det gick över förväntan. Strumpan gjorde sin debut i att vara vaken på ett köpcenter och var för första gången på ett lekland. Hon struntade dock i lekandet och sov, åt och bajsade istället. Jag i rollen av mamma gjorde debut i att mata ungen offentligt (behöver iofs inte flasha brösten eftersom hon får flaska så det gick smidigt) och byta blöja på offentlig toalett med äckligt skötbord som tusen andra barn bytt blöja på men det gick också bra. Efter helgens bravader så däckade lilla strumpan på köksgolvet. Hon bara somnade med sin hund så sött. Jag råkade dock skramla lite för mycket med disken så hon vaknade till och jag fick peta in nappen. Sen sov hon en lång stund medan jag städade lägenheten. Hur skönt som helst!



Body från Me & I och strumpbyxor från Lindex.


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

sötnos =)



Vad menar du med "snutte i sängen"?



Mvh// tjejen som tar alla tips hur att få di små å sova bättre

2010-02-06 @ 14:55:50
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Det behöver du nog inte oroa dig för, visst är det hemskt när dom gråter, men OFTAST så går det ju över på en gång. :)



Neville grät lite, sedan somnade han :) se bara till att vara lugn själv, annars blit han ju orolig när ni är oroliga :)

Kram

2010-02-08 @ 17:41:57
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback