BVC

Jag satt och velade om jag skulle skriva runt 4100 eller 4200 och självklart valde jag fel. Idag är lilla strumpan fem veckor och är 52 cm lång och väger 4110. Så nu har hon gått upp 500 gram på två veckor. Jag tycker hon är superstor nu, men tänk så många bebisar som väger ungefär så mycket om inte mer när de föds. Hjälp!


Igår gick jag och liten och la oss vid 23 istället för 02. Så skönt! Mannen tog liten de första timmarna när hon vaknade och gnällde. Jag lyckades koppla bort henne helt och sov som en stock till 03 då det var dags för mat. Sen var vi vakna i någon timme och sen sov hon till 07:30. Vi lyckades alltså lura liten att det var natt tidigare med resultat att hon hoppade över målet mat vid 01 och sov några timmar till med resultatet att jag kom upp vid en normal tid på morgonen. I vanliga fall ligger vi och sover till 10-11. Nu hoppas jag att vi kan göra så här i några dagar och sen så ändras väl allt igen.

Nu måste jag verkligen ta tag i psykologistatistiken innan hon vaknar igen. Inlämningen var förra fredagen (men ok att lämna senare) och ny inlämning nu på fredag. Har även denna lärare som handledare för c-uppsatsen så man vill ju inte lämna ett alldeles för negativt intryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback