FADERSKAP

Jag trodde det skulle fungera lite som en lineup, fast istället för kriminella skulle det stå pappor på rad. Bland dessa skulle jag då peka ut pappan till mitt barn. Så fungerade det inte. Familjerättskvinnan (som var ung och trevlig) frågade hur mkt vår lilla flicka vägde och räknade då ut under vilken period hon ungefär blivit till och om vi bodde ihop då. Det kändes som att hon själv tyckte att allt var lite fånigt. Jag måste verkligen fråga min vän J vad som händer när man svarar nej på frågan om man bodde ihop under perioden när barnet blev till.

Nu är det iaf gjort så nu kan vår lilla plutt få sin pappas efternamn.


Kommentarer
Postat av: Immix

Ja herregud, så ålderdomligt!

2010-01-28 @ 09:18:14
URL: http://jmmix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback