HON BARA SOVER...

Vissa dagar är roligare än andra...

Ganska ofta vaknar liten vid 10-tiden på morgonen, äter och sen så är hon vaken en sväng så att vi kan leka. Rättare sagt är det väl jag som pratar bebisspråk en sväng, sen så får hon ligga på en filt på golvet under babygymet eller en liten stund i babysittern och ibland hinner hon till och med ligga en stund på magen. Det är mysigt!

Andra dagar vaknar liten vid 10-tiden, äter och sen så somnar hon som en stock och det brukar tyda på att hon sen sover större delen av dagen.

Vissa saker är roligare än andra...

Fast jag ska inte klaga för det är då jag ska plugga. Idag fick jag dock inte igång mitt mobila bredband så jag började sortera ut bilder till framkallning och nu ska jag göra mig iordning för idag ska vi till bvc. 

Två veckor sen vi var på bvc. Sist vägde hon 3615 gram. Nu tror jag att hon har tagit igen den där vikten hon inte gick upp under första veckorna så jag tror att hon väger runt 4200.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback