PRICKEN

Pricken ska bli storasyster och imorgon är det dags för ultraljud.

Det hela känns ganska overkligt och även om jag tror mig känna lite sprattel där inne i magen så vågar jag inte ta ut något med säkerhet förrän jag ser det där lilla hjärtat ticka.

Förra gången tog vi reda på att det var en liten flicka i magen men den här gången får det bli en överraskning. Fast så här dagen innan så blir man väldigt sugen...

Bebisen i magen kallar vi för RANDAN och tänk om det är en liten RUTAN där inne också.



Kommentarer
Postat av: sis

Och varför inte en Busige Klas oxå...;-)

2010-06-29 @ 09:33:29
Postat av: spiderchick

spännande! :)

2010-06-30 @ 12:37:02
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Sv: Jo, det har blivit extra mycket shopping nu under rean. Men annars så har vi ingen riktigt budget för barnkläder, utan köper det vi tycker behövs.



När det gäller mina kläder så använder jag inga utav våra pengar att shoppa för, utan bara pengar jag får in via bloggen eller om jag säljer av gamla Odd Molly plagg så köper jag nya för dom pengarna (dom har ju extremt bra andrahandsvärde).

2010-08-05 @ 19:33:05
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback