f som i fredag

dagen startade med fredagsvikten. jag steg upp med flisan vid 07:30 och efter blöj- och klädesbyte (vilken blöja jag än testar så kissar ungen så mycket så blöjan räcker inte till. några tips?) så ställde jag mig på vågen. den visade minus ett halvt kilo (-0,5), vilket kändes fantastiskt för överdrivet duktig med maten har jag inte varit. jag har dock gått många och långa promenader. glad i hågen skrev jag en lapp till sambon om kaffe- och äggkokning och sen packade jag ner flisan i vagnen och så tog vi oss en 45 minuters morgonpromenad. på vägen hem köpte vi med fredagsfrallan. när vi kom hem hade resten av familjen vaknat och pricken hade fått sig lite välling. efter frukosten löste började jag och mannen lösa tidningens fredagskorsord medan pricken lekte lite för sig själv och flisan låg och sov. efter ett tag blev pricken lite gnällig och hon var alldeles varm. febern stannade på 39,1. efter 2 skedar lunch och lite vatten satte jag henne i sängen och hon la sig direkt ner och sover nu sött. hoppas hon mår lite bättre när hon vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback