febrig flicka

jag skrev ju att det var f som i fredag. jag lägger till febrig flicka. efter 4 timmars vila vaknade pricken med 39,9 i feber. gav henne lite febernedsättande och sen fick hon lite mellis med utspädd juice och ostmacka. därefter blev det prickens favoritsysselsättningen - komma med en bok, lämna fram boken och säga tack och sätta sig till rätta i mammas eller pappas knä och sen läsa, peka och berätta. mysigt! efter middagen som hon inte alls åt så mycket av så kollade vi för en gång skull på en dvd - film för de minsta - vilda bebin och någon film om en gris som vill flyga. lilla pluttan satt nästan och somnade så jag gick och hämtade snutten och nappen och gjorde välling (som hon ratade) och sen så somnade hon i min famn. det har hon inte gjort sen hon var liten bebis.



igår var det fullt ös!
tröja: arvegods

röda byxor: polarn o. pyret

strumpor: h&m




Kommentarer
Postat av: mamma till William

Gör så...Tror de har de blavn barn maten om inte så det blad rusinen..Du kan köpa de på Ica Maxi med...

Ha en mysig helg.

Skoj att du känner min bästa vän och jobbar tillsammans..Är det du som bor vid Kulladal eller...för mig att hon nämde om något nu senast vi träffades.

2011-02-25 @ 21:07:26
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Kristina - Ingen vanlig dag

Hoppas hon kryar på sig snabbt. Inge kul när de små är sjuka.

/Kristina

2011-02-26 @ 22:04:49
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback